مسجد امام حسین علیه السلام

گروهی ار بچه های مسجد امام حسین علیه السلام

مسجد امام حسین علیه السلام

گروهی ار بچه های مسجد امام حسین علیه السلام

برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای مسجد امام حسین, و شهدای مدافع حرم منطقه 12 تهران

برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای مسجد امام حسین با حضور خانواده شهدای مدافع حرم-مهرداد بذرپاش در یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم: باید جلوی فساد و نجومی‌بگیرها را بگیریم تا شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.













  


پاسداشت خون شهدای مدافع حرم در لانه سابق شیطان بزرگ برگزار شد/

یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد/

در لانه جاسوسی برگزار شد:یادآوری جان‌فشانی‌ها و شرح دوباره ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم

مهرداد بذرپاش در یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم:

ما باید از خودمان بگذریم تا به خدا برسیم نه اینکه از مردم بگذریم که به خودمان برسیم!/

چهاردهمین یادواره شهدای بسیح مسجد امام حسین علیه‌السلام و گرامیداشت شهدای مدافع حرم منطقه 12با تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، 26 آذرماه در لانه جاسوسی (سفارت سابق امریکا) با حضور کثیری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مقامان و مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.

بسیج پایگاه 4 مسجد امام حسین علیه‌السلام حوزه 305 امام حسین علیه السلام برای چهاردهمین سال متوالی مراسم تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم آنها را برگزار نمود که در این مراسم، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس جمهوری اسلامی ایران، سردار ناصرخواه فرمانده میدان عملیات دستگیری نیروهای نظامی متجاوز انگلیسی به حریم آبی جمهوری اسلامی ایران و سردار رضا زمانی برادر شهید زمانی، حضور داشتند.

در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط محمدرضا پورزرگری از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان آغاز شد، رضا قمصری از بسیجیان پیشکسوت و جانباز بسیجی ناحیه، ضمن خوشامدگویی به مهمانان و خانواده معظم شهدا و تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: «من به نمایندگی از طرف برگزارکنندگان چهاردهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امام حسین علیه‌السلام و گرامیداشت شهدای مدافع حرم منطقه 12 خدمت مهمانان و خانواده‌های معظم و معزز شهدا خیر مقدم عرض می‌کنم. امیدوارم خداوند تعالی ما را ادامه‌دهنده راه شهدا قرار دهد و مدیون ایشان نکند».

سردار ناصرخواه فرمانده میدان عملیات دستگیری نیروهای نظامی متجاوز انگلیسی به حریم آبی جمهوری اسلامی ایران، پس از پخش کلیپی درباره این موضوع، به بیان خاطرات خود از این واقعه پرداخت و گفت: «از سال 64 تاکنون ما همیشه با امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خصومت داشته و پنجه در پنجه با آنها بوده‌ایم. با شکل‌گیری نیروی دریایی سپاه، توانستیم آنها را به زانو دربیارویم. زمانی که ناوگان انگلیسی وارد آب‌های خلیج‌فارس شد، با سیاست سوخته به زمین ما حمله کرده بود. اواخر سال 85 مصادف با تحریم‌های شورای امنیت و قطعنامه‌های ظالمانه علیه ایران، دشمنان عملاً ما را تهدید به جنگ نظامی کردند و در آن ورطه حساس، فرمانده‌های ولایتی و دلسوز و مقتدر ما در ارتش و سپاه با تدبیر رهبر معظم انقلاب، به مقابله با دشمنان پرداختند. مقام معظم رهبری در جلسه‌ای در همان زمان با فرماندهان نیروی دریایی سپاه فرمودند شما باید به گونه‌ای عمل کنید که در عین اقتدار و آمادگی، به دشمن هم بهانه ندهید و این دو مقوله را به نحو احسن هم‌پوشانی کنید».

وی افزود: «درنتیجه ما با نهایت سرعت و دقت و کار شبانه‌روزی آمادگی هرگونه مقابله را کسب کردیم. شب سوم فروردین‌ماه ساعت 8.5 صبح گزارشی مبنی بر ورود ناو سلطنتی انگلیس به آب‌ها دریافت کردیم. به سه زبان زنده دنیا به آنها اعلام کردیم باید از حریم ما خارج شوند اما اعتنایی نکردند. پس از مدتی مجدد تذکر دادیم ولی آنها علاوه بر بی‌توجهی، شروع به بازرسی یک کشتی هندی در آب‌های ما کردند. من با تیم خود وارد عرصه شدم و کماندوهای انگلیسی را در حالی که در حال بازرسی شناور هندی بودند دیدیم و به آنها اخطار دادیم، ولی به ما پاسخی ندادند. به همین دلیل غرور ملی ما بسیار خدشه‌دار شد. همان لحظه اعلام آماده‌باش دادم و به آنها بسیار نزدیک شدیم. در همین لحظه کماندوهای انگلیسی سلاح‌هایشان را به سوی ما نشانه‌گیری کردند. با ذکر الله‌اکبر دستور حرکت از طرفین را به سوی عرشه انگلیسی‌ها دادم. فرمانده انگلیسی‌ها دستور آتش را فریاد زد ولی در کمال تعجب دیدیم که کماندوهای تا دندان مسلح انگلیسی از فرط ترس سلاح‌هایشان رو روی عرشه ما پرتاب کردند! بعد از دستگیری، فرمانده ما در بازجویی از آنها پرسید که چرا با وجود تجهیزات کامل شلیک نکردید و آنها گفتند فرمانده شما با ذکرهایی گفت که ما را طلسم کرد! که منظورشان ذکر الله‌اکبر و یا زهرا بود!».

سردار ناصرخواه در ادامه بیان داشت: «رهبر معظم انقلاب پس از این جریان و آزادسازی انگلیسی‌ها، به ما فرمودند که در این قضیه دشمن انگلیسی سه سیلی خورد؛ سیلی اول را شما با دستگیری آنها زدید، سیلی دوم را رئیس‌جمهور با آزادسازی آنها در روز ولادت رسول اکرم (ص) زد و سیلی سوم را خودشان به خودشان زدند که گفتند ایرانی‌ها ما را در دوران اسارت شکنجه کردند و ... که پس از پخش فیلم‌هایی که از دوران اسارت آنها داشتیم، رسوا شدند و دروغ‌هایشان آشکار شد».

مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس نیز در سخنان خود در این مراسم پس از تشکر از بانیان این جلسه گفت: «ما در چنین برنامه‌های دور هم جمع می‌شویم تا کمی وجدان‌درد خودمان را تسکین دهیم. بخشی از مشکلات و گرفتاری‌هایی که امروز در کشور داریم، اعم از مالی و اخلاقی و ... ناشی از همین فراموشی‌هایمان است. یادواره شهدایمان نباید به کم کردن وجدان‌دردهایمان تبدیل شود». وی افزود: «اما در این زمانه، ولوله و اشتیاق در نسل جوان ما برای شهادت عجیب و ستودنی است. اکثر شهدای مدافع حرم، جوان هستند. واژه‌ ملی‌گرایی که خیلی‌ها چه قبل انقلاب و چه بعد انقلاب نان آن را خورده‌اند، به معنای ارزش دادن به خاک و تاریخ و ملت است. حال سؤال این است که ملی‌گرایی در استودیوهای بی.بی.سی وVOA  رقم می‌خورد که به حیثیت مدافعان حرم توهین می‌کنند یا در میدان‌های نبرد فکه و فلوجه؟».

بذرپاش تصریح کرد: «برخی از همین مدعیان وقتی جنگی پیش می‌آید و خطر اشغال در کمین مملکت است، در امریکا بورسیه می گیرند و تحصیل می‌کنند، اما فریاد ملی‌گرایی‌شان گوش فلک را کر می‌کند! حواسمان باشد که تاریخ ملی‌گراتر از شهدا سراغ ندارد».

این نماینده سابق مجلس به دسیسه‌های داخلی و خارجی دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: «در اتفاقات اخیر با تخطئه حرکت مدافعان حرم، برخی با بی‌عرضگی غر می‌زنند و می‌گویند به این بچه‌ها پول داده‌اند تا بجنگند. این قرار ما نبود. ما باید از خودمان بگذریم تا به خدا برسیم نه اینکه از مردم بگذریم که به خودمان برسیم! تاریخ که امروز به دست ما رسیده، دنیای تجربه است. مانند همین ماجرای برجام، تاریخ ملت ایران بسیار دیده است. همیشه دوگانه «کشور را رها کن» و «سرزمین را نگه دار» وجود داشته است. آدرس غلط بعدی پس از برجام، مسئله گره زدن اقتصاد با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران است. به تازگی در کشور دوگانه منطقه و اقتصاد ساخته‌اند که در نتیجه آن مدافعان حرم بسیار مظلوم واقع شده‌‌اند».

بذرپاش افزود: «برای کاهش وجدان‌دردمان باید جلوی فساد را بگیریم و برای اشتغال و معیشت مردم کار کنیم و جلوی نجومی‌بگیرها را بگیریم تا شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم که خدای نکرده احساس کنند خونشان هدر رفته است. ان‌شاءالله به این گردهمایی‌ها و جمع شدن‌ها بسنده نکنیم و سعی کنیم حق مطلب را ادا کنیم».

در پایان مراسم، با حضور مسئولان حاضر در جلسه هدایایی به خانواده‌های معظم 8 سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافعان حرم منطقه 12، شهید محمد کامران، شهید مهدی عزیزی، شهید اسماعیل سیرت‌نیا و شهید رضا خرمی تقدیم شد و از آنها تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است اقامه نماز جماعت با حضور خانواده معظم شهدا و سایر مهمانان به امامت حجت‌الاسلام احمدی فاضل امام جماعت مسجد امام حسین علیه‌السلام، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موسیقی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای موسیقی حماسی در وصف شهدا توسط محسن توسلی از خوانندگان جوان و انقلابی کشور، پخش نماهنگ، قرائت اشعاری توسط سیامک رجاور در وصف ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس، اجرای مراسم قرعه‌کشی و مسابقه پیامکی، اجرای تواشیح توسط گروه بین‌المللی محراب و قرائت دعای فرج در انتهای برنامه با شرکت کلیه حاضران، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

عکس های مراسم به محض اماده شدن ارسال میگردد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد